jueves, 4 de octubre de 2012

L'abric (NL)

Natàlia Linares (Foto: Patrick Desmet)
El meu oncle té un abric extravagant.
Sí. És genial! És únic. Algú té un oncle amb un abric ple de butxaques? Segur que no.
Per això dic que el meu oncle és únic i extraordinari.
Té un abric llarguíssim que li tapa bona part de les cames. I que té moltes butxaques, per dins i per fora.
Quan s’obre l’abric jo hi veig 8 butxaques, però n’hi ha 3 més que són secretes i no es veuen.
Fora té 6 butxaques més.
8+6=14, més les 3 secretes=17 butxaques.
És fantàstic.
I us preguntareu què porta a les butxaques que fa que l’esperi amb neguit i amb impaciència.
Doncs moltes coses...
...una mica d’imaginació, una mica de paciència, una mica de lletres, de jocs, de números, de cançons, d'abraçades, de riures, de pintures, de petons, de bombolles, d’estels, de tendresa, de contes, de música, de ganes d’estimar-me i  ensenyar-me a fer-me gran.

3 comentarios:

  1. Molt tendre i emotiu; un exemple de relat curt. M'ha fet recordar un oncle meu, de llargues cames que, tenia a més, una butxaca per portar-me a veure el futbol.

    ResponderEliminar
  2. Lástima que con el "calentamiento del planeta" cada día vamos más ligeros de ropa y por lo tanto de bolsillos.
    Llegará el día en que iremos desnudos, claro que siempre podremos llevar un bolso con muchos compartimentos.

    Ojala!!!

    ResponderEliminar
  3. Hi ha personatges que tenen el poder de ser únics per a cadascú. El tiet de l'abric n´es un: Jo vull ficar la meva mà de nena en una de les seves butxaques i trobar-hi allò que creia haver perdut.

    ResponderEliminar

Escribe aquí tu opinión: tus comentarios y tus críticas nos ayudan a mejorar